Adminisztráció
Angol nyelvtudás
Műszaki affinítás
Budapest XII. kerület

Munkavégzés helye

20+

Cégméret

Alkalmazott

Állás típusa

Megegyezés szerint

Fizetés

Bevezető

Partnercégünk az üzleti piac egyik legmeghatározóbb szereplője a készpénzkezelés, készpénzlogisztika és a biztonságtechnika területén. Világszerte ismert nagybanki partnerekkel és multinacionális cégekkel működnek együtt, ezáltal dinamikusan fejlődő, modern szemléletmódot alakítottak ki és ezt hasznosítják akár az android alapú kasszarendszerek, akár a vendéglátó, retail, élménypark vagy múzeum kategóriájú megrendelések esetén. 

Ha megbízónkhoz csatlakozik, széfekkel, készpénzkezelési eszközökkel,  kassza rendszerekkel (éttermi szoftverek, edző termi szoftverek, bolti szoftverek, online webshopok, tematikus park szoftverek,) beléptető rendszerekkel, automata ügyfél szolgálattal, pénztárrobottal, kioskokkal, banktechnikai rendszerek kereskedelmével és üzemeltetésével kapcsolatos  adminisztratív feladatokat fog ellátni a gazdasági vezető irányítása mellett.

Feladatok

  • A cég szerviztevékenységhez kapcsolódó adminisztráció vezetése

  • A digitális munkalapok napi validálása, az ebből generálódó eseti és havi gyűjtő számlák kiállítása, illetve az alvállalkozói számlák ellenőrzése

  • Szállítói beszerzések és számlák rögzítése ERP rendszerben

  • Beszerzésekhez kapcsolódó logisztikai feladatok menedzsmentje és nyomon követése az ajánlatkéréstől egészen a szállítmányok megérkezéséig

  • Az értékesítési csapat által előkészített megrendelések ellenőrzése, számlák jóváhagyása, bonyolultabb számlák elkészítése

  • A termékcikktörzs karbantartása, szükség esetén tételek módosítása, új tételek rögzítése

  • A gazdasági vezető munkájának támogatása

  • Szoros együttműködés a szervizzel és az értékesítőkkel

  • Egyéb irodai adminisztrációs feladatok 

Elvárások

  • Legalább 2 év releváns tapasztalat

  • Angol nyelvtudás, elsősorban írásban

  • Műszaki cikkek, megoldások, áruk kezelésében tapasztalat

  • Vállalatirányítási rendszerek és irodai szoftverek magabiztos használata

  • Precizitás, pontosság az adminisztrációban

  • Képesség és nyitottság a cég által forgalmazott műszaki cikkek és megoldások megismerésére

  • Logikus gondolkodás

Ügyfelünk ajánlata

  • Változatos, teljes folyamatra betekintést engedő feladatok

  • Közvetlen, segítőkész csapat

  • 13. havi bonusz

  • Napi irodai munkavégzés (Budapest XII kerület)

apply Apply for the following job

Jelentkezés

Kérjük az alábbi tájékoztatót figyelmesen olvassa el, majd a szöveg alatt található jelölőnégyzet segítségével nyilatkozzon adatainak kezeléséről.